تخت زایمان طبیعی فول آپشن

  • قابلیت تغییر زاویه backrest ، تغییر ارتفاع و ویژگی Trend ∕ Rev.Trend به وسیله نیروی الکتریکی
  • ساید بردهای دو تکه پلاستیکی
  • دارای کنترل پنل با قابلیت تغییر 3 پوزیشن به وسیله بیمار
  • قابلیت احراز روش های مختلف زایمان طبیعی
  • چرخ های قفل مرکزی 150 میلیمتری
  • کاورهای ABS برای پوشش بخش های مختلف تخت
  • کاملا قابل شستشو و ضدعفونی
شناسه محصول: 9003000095 دسته: برچسب:

قیمت محصول

955.200.000 

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

تخت زایمان طبیعی، تختی است که لحظات پر از احساس و انتظار مادران در آن شکل می‌گیرد. این تخت، نه تنها یک مکان فیزیکی، بلکه محلی است که آغازگر زندگی و پیوندی عمیق بین مادر و فرزند می‌شود. در اینجا، دردها و نگرانی‌ها با عشق و امید جایگزین می‌شوند و لحظه‌ای که نوزاد برای اولین بار به دنیا می‌آید، همه سختی‌ها به لبخند و اشک‌های شوق تبدیل می‌گردد. تخت زایمان، شاهد قوی‌ترین حس‌های انسانی است؛ جایی که معجزه زندگی رخ می‌دهد و عشق مادری آغاز می‌شود.

تخت زایمان طبیعی مدل Castia DT3101POCE1

 

ویژگی های تخت زایمان طبیعی فول آپشن

تخت زایمان طبیعی دارای قابلیت تغییر زاویه پشتی (backrest) و قسمت زانو (kneeraise) و تغییر ارتفاع و ویژگی‌های Trend/Rev.Trend به وسیله نیروی الکتریکی است. تغییر ارتفاع و ویژگی‌های Trend/Rev.Trend با استفاده از جک گازی به نرمی انجام می‌شود. ساید بردهای دو تکه پلاستیکی و کنترل پنل با قابلیت تغییر سه پوزیشن به وسیله بیمار، امکانات دیگری هستند که راحتی و انعطاف‌پذیری بیشتری را فراهم می‌آورند.

قسمت پا متحرک با قابلیت تا شوندگی در قسمت پشت برای احراز پوزیشن لیتوتومی طراحی شده و دارای لگن کشویی جهت تبدیل به تخت کامل بستری و عملیات زایمان است. تخت دارای دو پایه لیتوتومی متحرک از استیل 304 با پوشش چرم مصنوعی و لگن (10 لیتر) کشویی جداشونده از جنس استیل روی ریل می‌باشد. میله یکسره جهت احراز پوزیشن چمباتمه، دسته‌های فشار تاشونده ارگونومی شده در دو طرف تخت و سرتخت‌های پلاستیکی قابل تعویض از دیگر ویژگی‌های آن هستند.

این تخت قابلیت شستشو و ضد عفونی دارد و جریان هوا در زیر تشک به خوبی جریان می‌یابد. تشک سه تکه با قابلیت جداشوندگی و کاور چرم مصنوعی با قابلیت شستشو، چهار چرخ با قفل مرکز و جهت، چهار ضربه‌گیر پلاستیکی در چهار گوشه تخت، کاور از جنس ABS برای پوشش تمام قطعات تخت و کاور جداشونده برای قسمت نشیمن از دیگر امکانات این تخت می‌باشند. این تخت دارای Back up Battery جهت استفاده در زمان قطع برق یا هنگام حرکت دادن تخت است.

برق ورودی 220 ولت، 50 هرتز 24DC و حداکثر توان ورودی 500 وات می‌باشد. محافظت جریان الکتریکی رده 1 و موقعیت شوک الکتریکی نوع B، چرخه کار 10% و ضد آب و عایق گرد و غبار IP66 نیز از ویژگی‌های الکتریکی و محافظتی آن هستند. همچنین، این تخت دارای محل مخصوص نگهداری پایه لیتوتومی، تشک قسمت پا، پای تخت و میله یکسره، جای میله سرم در چهار گوشه و دسته هول دهنده در قسمت بالای سر و پله مخصوص پزشک می‌باشد.

ابعاد تخت زایمان طبیعی فول آپشن

تخت زایمان طبیعی فول آپشن با ابعاد کلی 2340×1000 میلی‌متر طراحی شده است. محل قرارگیری تشک این تخت فضایی به اندازه 2000×865 میلی‌متر دارد. ارتفاع تخت قابلیت تغییر بین 695 تا 885 میلی‌متر را داراست. زاویه روند تخت تا ±15 درجه قابل تنظیم است و زاویه بالا بردن زانو از 0 تا 65 درجه می‌باشد. چرخ‌های تخت دارای قطر 150 میلی‌متر هستند و با قفل مرکزی کنترل می‌شوند. این تخت توانایی تحمل وزن تا 250 کیلوگرم را دارد، در حالی که وزن خالص آن 192 کیلوگرم است و ظرفیت کاری ایمن آن 170 کیلوگرم می‌باشد.

استاندارد های تخت زایمان طبیعی فول آپشن

این تخت زایمان طبیعی با استانداردهای بین‌المللی ISO 9001 و ISO 13485 طراحی و تولید شده است که تضمین کننده کیفیت و مدیریت موثر در تولید تجهیزات پزشکی است. همچنین، این تخت مطابق با استانداردهای IEC 60601-1 برای ایمنی تجهیزات الکتریکی پزشکی، EN ISO 14971 برای مدیریت ریسک در دستگاه‌های پزشکی، و EN ISO 15223-1 که شامل الزامات نشانه‌گذاری دستگاه‌های پزشکی است، ساخته شده است. این محصول دارای نشان CE می‌باشد که تأیید کننده تطابق آن با استانداردهای ایمنی و عملکردی مورد نیاز در اتحادیه اروپا است.

اطلاعات محصول

باطری پشتیبان

دارد

ابعاد کلی

70*100*234 سانتیمتر

برند

SINA

جنس

آهن پوشیده با رنگ پودری

جنس رویه تشک

چرم مصنوعی

تعداد الکتروموتور

3 موتوره

وزن قابل تحمل

250 کیلوگرم

قابلیت شستشو و ضدعفونی

دارد

وزن

192 کیلوگرم

تشک

دارد

تنظیم ارتفاع

الکتریکی

تنظیم بکرست

الکتریکی

گارانتی

2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

نوع چرخ

150mm قفل مرکزی

هندست دستی

دارد

نوع ساید

پروانه ای

نقد و بررسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تخت زایمان طبیعی فول آپشن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *