تراکشن ارتوپدی

  • ساخته شده از استنلس استیل 304L
  • دارای 4 چرخ 75 ثابت و 4 چرخ 100 قفل شونده
  • دارای 2 عدد نگهدارنده پا
  • قابلیت تحمل بار کاری ایمن 120 کیلوگرم
  • قابلیت تنظیم ارتفاع به میزان 450 میلیمتر
  • قابلیت حرکت افقی قسمت رویی نگهدارنده پا به میزان 200 میلیمتر
  • قابلیت زاویه دهی 220 درجه در تمامی جهات به قسمت نگهدارنده پا
  • قابلیت زاویه دهی به محور پایینی به میزان 90 درجه نسبت به محور اصلی
  • ابعاد در حالت بسته: 1038 * 420 * 1757 (میلی متر)
شناسه محصول: 0765000000 دسته: برچسب:

قیمت محصول

960.000.000 

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

تراکشن ارتوپدی یک دستگاه پزشکی است که با استفاده از ویژگی‌های پیشرفته و طراحی دقیق، برای بهبود و تسهیل فرآیندهای درمانی و جراحی در حوزه ارتوپدی طراحی شده است. این دستگاه با استفاده از مواد با کیفیت و قابلیت‌های متنوع، عملکردی بهینه و ایمنی بالایی را ارائه می‌دهد.

تکنیک تراکشن در علم پزشکی

در علم پزشکی، تکنیک استفاده از نیروی کشش برای درمان اختلالات ماهیچه‌ای و اسکلتی به عنوان “تراکشن” شناخته می‌شود. تراکشن به معنای کشش آرام و آهسته قسمتی از بدن است که دچار دررفتگی یا شکستگی شده است. این روش معمولاً با استفاده از طناب، قرقره، وزنه، یا دستگاه‌های خاص انجام می‌شود و برای درمان شکستگی‌ها، دررفتگی‌ها، اسپاسم‌های عضلانی طولانی‌مدت در بازوها، ساق‌پا، گردن، ستون فقرات، یا لگن به کار می‌رود تا از بروز ناهنجاری جلوگیری کرده و یا آن‌را اصلاح کند.

در این روش، دو انتهای شکستگی با استفاده از تراکشن به موقعیتی مستقیم و هم‌تراز کشیده می‌شود که این عمل باعث برطرف شدن اسپاسم عضلانی و کاهش درد می‌گردد. با شل شدن عضلات، فشار وارده بر انتهای استخوان‌ها نیز کاهش می‌یابد.

تراکشن به دو نوع تراکشن اسکلتی و تراکشن پوستی تقسیم می‌شود که استفاده از هر کدام بستگی به محل و ماهیت اختلال دارد. تراکشن اسکلتی شامل قرار دادن پین در استخوان شکسته است و با استفاده از ابزارهای کششی مانند وزنه‌ها، استخوان شکسته را در جهت تراکشن کشیده و در موقعیت صحیح آناتومیکی قرار می‌دهد. این روش برای درمان شکستگی‌های استخوان ران، تیبیا، بازو و مهره‌های گردنی که به‌طور مستقیم روی استخوان اعمال می‌شود، بسیار موثر است.

تراکشن ارتوپدی

ویژگی های تراکشن ارتوپدی

این تراکشن از استنلس استیل 304L ساخته شده است که مقاومت بالا در برابر خوردگی و دوام طولانی مدت را تضمین می‌کند. دستگاه مجهز به 4 چرخ ثابت با قطر 75 میلی‌متر و 4 چرخ قفل شونده با قطر 100 میلی‌متر است که امکان جابجایی آسان و ایمن آن را فراهم می‌کند. همچنین، دارای 2 نگهدارنده پا می‌باشد که به بیماران کمک می‌کند تا در وضعیت مناسب و راحت قرار گیرند.

قابلیت تحمل بار کاری ایمن تا 120 کیلوگرم، اطمینان از پایداری و ایمنی در حین استفاده را فراهم می‌سازد. همچنین، این ترکش امکان تنظیم ارتفاع به میزان 450 میلی‌متر را دارد که به تنظیم دقیق و مناسب ارتفاع برای انواع جراحی‌ها و معاینات کمک می‌کند.

قسمت رویی نگهدارنده پا قابلیت حرکت افقی به میزان 200 میلی‌متر را دارد که انعطاف‌پذیری بیشتری در تنظیم موقعیت پاها به پزشکان ارائه می‌دهد. علاوه بر این، نگهدارنده پا قابلیت زاویه دهی 220 درجه در تمامی جهات را دارد که امکان قرارگیری پاها در زوایای مختلف و مناسب را فراهم می‌کند. محور پایینی نگهدارنده پا نیز قابلیت زاویه دهی به میزان 90 درجه نسبت به محور اصلی را دارا می‌باشد که تنوع بیشتری در تنظیمات زاویه‌ای به وجود می‌آورد.

ابعاد دستگاه در حالت بسته به شرح زیر است: 1038 میلی‌متر طول، 420 میلی‌متر عرض و 1757 میلی‌متر ارتفاع که امکان ذخیره‌سازی و حمل و نقل آسان را فراهم می‌کند.

اطلاعات محصول

برند

SAMAR

جنس

استیل ضد زنگ

وزن قابل تحمل

100 کیلوگرم

قابلیت شستشو و ضدعفونی

دارد

تنظیم ارتفاع

مکانیکی

گارانتی

1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

نوع چرخ

چرخ 100 قفل تکی

ابعاد کلی

1038 میلی‌متر طول، 420 میلی‌متر عرض و 1757 میلی‌متر ارتفاع در حالت بسته

نقد و بررسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تراکشن ارتوپدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *