اپلیکاتور آزمایشگاهی

  • به صورت میله نازک
  • جهت هم زدن نمونه آزمایشگاهی
  • دارای شکن هایی برای سهولت در شکسته شدن
  • یکبار مصرف
  • بدون پنبه
  • مقاوم در برابر اکثر اسید ها و مواد شیمیایی موجود در آزمایشگاه ها

قیمت محصول

2.634 

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

یکی از انواع تجهیزات پزشکی که اپلیکاتور آزمایشگاهی نوعی ابزار برای برداشتن و جدا سازی نمونه های آزمایش مورد استفاده قرار میگیرد. به طور کلی، اگر نمی‌دانید اپلیکاتور آزمایشگاهی چیست، باید بدانید که این وسیله یکی از تجهیزات پرمصرف برای نمونه‌گیری شناخته می‌شود. استفاده از این وسیله روز به روز بیشتر می‌شود. تجهیزات پزشکی دسته‌بندی‌های مختلفی دارند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای خرید انواع تجهیزات پزشکی، باید اطلاعات بیشتری درباره کاربرد و ویژگی‌های آن‌ها به دست آورید. این محصول در بسته بندی های 300 عدد قابل سفارش میباشد. در هر کارتن 50 بسته وجود دارد که جمعا شامل 15000 عدد اپلیکاتور آزمایشگاهی میشود و وزن آن 11 کیلوگرم می باشد.

خرید اپلیکاتور آزمایشگاهی

اپلیکاتور چه کاربردی دارد؟

قبل از استفاده از اپلیکاتور، باید واژن را کاملاً شستشو دهید. پس از خشک کردن واژن، می‌توانید از این وسیله برای نمونه‌گیری استفاده کنید. نمونه‌ای که دریافت می‌شود، بدون خطا خواهد بود. به طور کلی، این وسیله در چندین مدل تولید می‌شود. برخی مدل‌ها یکبار مصرف هستند. شما می‌توانید مدل‌های یکبار مصرف را برای نمونه‌گیری استفاده کنید. اپلیکاتور یکبار مصرف به عنوان یکی از کاربردی‌ترین وسایل در آزمایشگاه‌ها شناخته می‌شود. برخی مدل‌ها چند بار مصرف هستند و با استریل کردن، می‌توانید آن‌ها را چندین بار استفاده کنید. برای استفاده چندباره از این وسیله، باید دستگاه اتوکلاو داشته باشید تا آن را ضدعفونی کنید.

ویژگی های اپلیکاتور آزمایشگاهی

این اپلیکاتور به صورت میله نازک طراحی شده است که جهت هم زدن نمونه‌های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله دارای شکن‌هایی است که سهولت در شکسته شدن را فراهم می‌کند. اپلیکاتور یکبار مصرف بوده و بدون پنبه می‌باشد. همچنین در برابر اکثر اسیدها و مواد شیمیایی موجود در آزمایشگاه‌ها مقاوم است.

تجهیزات آزمایشگاهی و کاربرد آن‌ها

اگر می‌خواهید از اپلیکاتور آزمایشگاهی استفاده کنید، ابتدا دستان خود را ضدعفونی کنید. سپس از این وسیله برای کاربرد مدنظر استفاده کنید. انجام آزمایش با اپلیکاتور پزشکی، امکان خطا را بسیار پایین می‌آورد. اگر اطلاعاتی درباره نحوه استفاده از این وسیله ندارید، بهتر است کار با آن را به پزشک حرفه‌ای بسپارید. پزشک به خوبی می‌داند که چگونه باید از این وسیله استفاده کند. مدل‌های آزمایشگاهی دقت زیادی در اندازه‌گیری دارند و می‌توانید از آن‌ها برای بررسی نوع میکروب، آلودگی و عفونت واژن استفاده کنید. بسیاری از پزشکان برای بررسی شدت بیماری بیماران از اپلیکاتور استفاده می‌کنند. کاربرد اپلیکاتور آزمایشگاهی نسبت به دیگر وسایل بیشتر است و باید در بیشتر کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها موجود باشد. اگر می‌خواهید خودتان از این وسیله برای بررسی عفونت واژن استفاده کنید، می‌توانید بسته‌های تکی آن را خریداری کنید. برای خرید عمده، باید بسته‌بندی‌های عمده را تهیه کنید.

قیمت انواع تست‌های بررسی عفونت واژن

بسیاری از افراد برای بررسی مشکلات واژن از اپلیکاتور استفاده می‌کنند. به دلیل افزایش مشکلات و عفونت‌های واژن، این وسیله کاربرد بیشتری پیدا کرده است. یکی از نکات مهم در خرید اپلیکاتور آزمایشگاهی، بررسی قیمت آن است. هزینه خرید این وسیله نسبت به دیگر تجهیزات آزمایشگاهی مناسب‌تر و به‌صرفه‌تر است. این وسیله شبیه یک لوله آزمایشگاهی از جنس پلاستیک تولید می‌شود. باریک بودن آن یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایش است. اگر از بهترین متریال‌ها برای تولید این وسیله استفاده نشود، نمونه‌گیری با مشکل مواجه می‌شود. تولیدکنندگان از بهترین پلاستیک برای تولید این وسیله استفاده می‌کنند. هزینه خرید این وسیله باید به صورت روزانه بررسی شود.

فروش عمده اپلیکاتور

فروش عمده اپلیکاتور پزشکی توسط فروشندگانی که تجهیزات پزشکی را عرضه می‌کنند انجام می‌شود. شما می‌توانید بسته‌بندی‌های تکی و عمده این محصول را خریداری کنید. برای خرید هر یک از انواع تجهیزات پزشکی، باید کاربرد و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنید. پس از بررسی‌های لازم، متوجه می‌شوید که انواع تجهیزات پزشکی باید در چه مکانی استفاده شوند. اگر اطلاعاتی درباره نحوه استفاده و کاربرد این وسیله ندارید، باید با کارشناسان تولید کننده مشورت کنید. کارشناسان فروش تجهیزات پزشکی تمام نکات لازم را به مشتریان اعلام می‌کنند.

انواع تجهیزات بیمارستانی یکبار مصرف و چندبار مصرف

یکی از نکات مهم در خرید انواع اپلیکاتور آزمایشگاهی، شناخت کاربرد هر یک از آن‌هاست. هر یک از انواع تجهیزات پزشکی کاربرد مشخصی دارند. کاربرد اصلی برای تمام مدل‌ها نمونه‌گیری است. برخی مدل‌ها یکبار مصرف هستند و پس از استفاده باید دور انداخته شوند. برخی دیگر چند بار مصرف هستند و پس از ضدعفونی کردن، می‌توان دوباره از آن‌ها استفاده کرد. پزشکان از دستگاه اتوکلاو و دیگر دستگاه‌های ضدعفونی برای این منظور استفاده می‌کنند. تمامی مدل‌های این تجهیزات پزشکی دارای کاربرد منحصر به فردی هستند و باید در بیمارستان‌ها، مطب‌ها و کلینیک‌ها موجود باشند.

خرید اینترنتی اپلیکاتور

برای خرید اینترنتی اپلیکاتور، می‌توانید دسته‌بندی‌های متفاوت آن را مشاهده کنید. پس از بررسی‌های لازم و طبق نوع خدماتی که در بیمارستان، کلینیک و مطب خود ارائه می‌دهید، می‌توانید مدل‌های گوناگون این وسیله را تهیه کنید. برای رعایت نکات بهداشتی، بهتر است مدل‌های یکبار مصرف را خریداری کنید. اگر تعداد مراجعه‌کنندگان مطب زیاد است، باید مدل‌های یکبار مصرف این تجهیزات پزشکی را خریداری کنید. تمامی نکات مرتبط با خرید اینترنتی این محصول را باید بررسی کنید و از بهترین تولید کننده این تجهیزات پزشکی را تهیه نمایید.

تولید تجهیزات پزشکی و بیمارستانی

اپلیکاتور آزمایشگاهی و پزشکی به گونه‌ای تولید می‌شوند که بتوانند لخته‌های چسبیده به آن را جدا کنند. بسته‌بندی این وسیله به صورت اصولی انجام می‌شود. برخی از آن‌ها در بسته‌های ۲۰۰ عددی و برخی دیگر در کارتن‌های ۱۰۰۰ تایی قرار می‌گیرند. قیمت این محصول به جنس آن بستگی دارد. بنابراین، هنگام خرید بسته‌بندی‌های متفاوت، جنس آن‌ها را بررسی کنید. مدل‌های تولیدی به گونه‌ای هستند که قسمت آلوده به بهترین نحو ممکن از روی آن‌ها جدا می‌شود. این مسئله بسیار مهم است زیرا باید قسمت آلوده جدا شده و بررسی‌های لازم روی آن انجام شود.

خرید و قیمت اپلیکاتور آزمایشگاهی

با خرید اپلیکاتور آزمایشگاهی از شرکت روژین حمدآریا، دیگر نگران کیفیت محصول نباشید. تمامی محصولات این شرکت تحت نظر کارشناسان بهداشت و در محیطی کاملاً استریل تولید می‌شوند. قیمت اپلیکاتور آزمایشگاهی بسته به نوع پلاستیکی که در تولید آن استفاده می‌شود متغیر است. بسیاری از شرکت‌های داخلی و تولیدکنندگان زیرزمینی با استفاده از مواد اولیه نامناسب، محصولات ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت عرضه می‌کنند که این محصولات بی‌کیفیت اغلب در آزمایشگاه‌ها مشکل ایجاد می‌کنند. ولی شرکت روژین حمدآریا اطمینان می‌دهد که این محصول با بهترین مواد اولیه و کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه می‌شود تا از هرگونه مشکل یا اختلال در آزمایش‌ها جلوگیری کند. تمامی محصولات این شرکت از بهترین مواد اولیه تولید می‌شوند و به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شوند.

اطلاعات محصول

برند

ROHA

گارانتی

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

ابعاد کلی

150 میلی متر

وزن

220 گرم

تعداد

300 عدد در هر بسته

نقد و بررسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اپلیکاتور آزمایشگاهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *