ظرف نمونه گیری مدفوع (استول باتل)

  • مورد استفاده در آزمایشگاه های تشخیص طبی جهت نگهداری و حمل نمونه مدفوع
  • قابل ارائه در دو نوع قاشقک دار و بدون قاشقک (استفاده از اپلیکاتور در نمونه بدون قاشقک)
  • تولید شده از جنس پلی اتیلن (PE)
  • قابل ارائه در رنگ های مختلف
  • دارای درب بدون نشتی
شناسه محصول: 5011460003 دسته: برچسب:

قیمت محصول

11.424 

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

در دنیای امروز، آزمایش مدفوع به عنوان یکی از مهم‌ترین تست‌های آزمایشگاهی شناخته می‌شود که به بررسی ترکیبات مختلف مدفوع می‌پردازد. در بسیاری از مواقع، اشتباهات کوچک می‌توانند منجر به نتایج نادرست آزمایش شوند. برای دریافت نتایج دقیق و کامل، باید روش‌های صحیح نمونه‌گیری مدفوع را بدانیم تا به نتایج دقیق‌تری برسیم، که این موضوع به نفع بیمار و پزشک خواهد بود. نمونه‌برداری از مدفوع معمولاً برای دوره‌های خاصی انجام می‌شود و از آنجا که نمی‌توان نمونه مدفوع را به‌موقع و طبق برنامه دریافت کرد، جمع‌آوری مناسب نمونه مستلزم آموزش دقیق و کامل بیمار است. در آزمایش مدفوع، مواردی مانند وجود خون، انگل، چربی، داروهای مصرفی و پاتوژن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند و ویژگی‌هایی مانند رنگ، بو و قوام مدفوع می‌تواند اطلاعاتی درباره خونریزی گوارشی و استئاتوره ارائه دهد. ظرف نمونه‌گیری مدفوع دارای دربی است که نباید در هنگام باز بودن آن، به داخل ظرف دست بزنید یا درب را روی زمین قرار دهید، زیرا این کار باعث ورود ویروس و میکروب‌ها به داخل ظرف شده و نتایج آزمایش را تحت تأثیر قرار می‌دهد. تمامی ویژگی‌های مدفوع مانند رنگ، بو و قوام در آزمایش مدفوع مورد بررسی قرار می‌گیرند. ظرف نمونه‌گیری مدفوع با دهانه بزرگی طراحی و تولید شده است که برداشت نمونه را برای افراد بسیار آسان‌تر می‌کند. این ظروف در دو جنس پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن تولید می‌شوند و دارای قاشقکی هستند. بدنه ظرف به گونه‌ای طراحی شده است که برچسب یا نام بیمار به راحتی روی آن قرار می‌گیرد. استول باتل یا ظرف نمونه مدفوع یکی از پرکاربردترین وسایل آزمایشگاهی است. این ظرف برای جمع‌آوری و نگهداری مدفوع یا Stool استفاده می‌شود. نمونه آزمایش مدفوع یکی از متداول‌ترین آزمایش‌ها برای تشخیص‌های مهم و حیاتی است. هر کارتن شامل 1000 عدد استول باتل است.

ظرف نمونه گیری مدفوع (استول باتل)

ظرف نمونه‌گیری مدفوع | استول باتل با قاشق

در میان انواع وسایل آزمایشگاهی مانند سیفتی باکس، استول باتل به عنوان پرکاربردترین ابزار شناخته می‌شود. بسیاری از افراد نمی‌دانند که ظرف نمونه‌گیری مدفوع چیست و چگونه استفاده می‌شود. برخی از مدل‌های این ظرف دارای قاشق هستند که این نوع، نسبت به سایر مدل‌ها، بیشتر کاربرد دارد. این ظرف دارای رنگ تیره و درب است. بیمار باید این ظرف را دریافت و نمونه مدفوع خود را در آن قرار دهد. آزمایشگاه نمونه مدفوع را در این ظرف نگهداری کرده و آزمایش‌های لازم را انجام می‌دهد. بیمار با استفاده از قاشق دارای درب این ظرف، می‌تواند نمونه مدفوع را بردارد و در جرم قوطی قرار دهد. درب این محصول به خوبی محکم می‌شود تا هیچ مشکلی برای نمونه به وجود نیاید.

ویژگی‌های ظرف نمونه‌گیری مدفوع

یکی از ویژگی‌های مهم ظرف نمونه‌گیری مدفوع این است که از جنس پلی‌اتیلن و پلی‌پروپیلن ساخته می‌شود. بدنه این قوطی به گونه‌ای طراحی شده است که بتوان به راحتی برچسب گذاشت. نام فرد یا کد آزمایش باید بر روی ظرف قرار گیرد. دهانه این محصول گشاد است تا افراد بتوانند به راحتی نمونه را در آن قرار دهند. همچنین بعد از قرار دادن نمونه در آن، آزمایشگاه باید به راحتی بتواند نمونه را خارج کرده و بررسی کند. این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا تولید می‌شود و به استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شود، که باعث می‌شود که افراد با خیالی آسوده بیشتری این ظرف را خریداری کنند.

قیمت استول باتل چقدر است؟

یکی از نکات مهمی که افراد در زمان خرید تجهیزات آزمایشگاهی به آن دقت می‌کنند، هزینه خرید آنها است. هزینه خرید استول باتل مناسب‌تر از سایر تجهیزات آزمایشگاهی است. از آنجایی که برای تولید این قوطی از بافت خاصی استفاده نمی‌شود، هزینه آن نیز زیاد نیست. به علاوه، آزمایشگاه‌ها به تعداد زیادی از این ظروف نیاز دارند که به همین دلیل باید بسته‌بندی بیشتری از این محصول را تهیه کنند. بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، مطب‌ها، آزمایشگاه‌ها و … بسته به نیازشان تعداد مشخصی از این محصول را خریداری می‌کنند. قبل از خرید این ظرف نمونه‌گیری، باید هزینه آن را بررسی کنید تا طبق نیازتان تعداد مشخصی از آن را خریداری کنید.

خرید آنلاین ظروف نمونه‌گیری

اگر قصد خرید آنلاین ظرف نمونه‌گیری مدفوع و دیگر تجهیزات آزمایشگاهی را دارید، باید به خوبی در مورد کاربرد و ویژگی‌های آنها آگاهی پیدا کنید. این مهم است که ویژگی‌های هر یک از محصولات را به دقت بررسی کنید و سپس آنها را خریداری کنید. تجهیزات آزمایشگاهی در دسته‌بندی‌های مختلفی تولید می‌شوند، بنابراین شما می‌توانید طبق دسته‌بندی‌های مختلف، یکی از بهترین و مطابقت‌بخش‌ترین مدل‌ها را برای خود انتخاب کنید. دقت کنید که باید تمامی مشخصات محصول را در وب‌سایت مورد نظر بررسی کنید تا بتوانید یکی از بهترین مدل‌ها را برای آزمایشگاه خود انتخاب کنید. برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی، می‌توانید مدل‌های مختلف را بررسی کرده و سپس خرید خود را انجام دهید.

فروش عمده استول باتل

امروزه تولیدکنندگان زیادی وجود دارند که به تولید تجهیزات آزمایشگاهی مشغول هستند. برای خرید هر یک از انواع تجهیزات آزمایشگاهی، باید به بهترین فروشنده مراجعه کنید. آی‌آر مدیک با بهترین قیمت استول باتل و سایر تجهیزات را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با قیمت عمده تجهیزات آزمایشگاهی را بخرید. در این رابطه باید به بهترین روش‌های فروشندگی و فروشنده‌های موجود در بازار توجه کنید.

نکات مهم برای نمونه گیری مدفوع (استول باتل)

  • در هنگام جمع­ آوری، از مخلوط آب یا ادرار به مدفوع جلو گیری کنید.
  • 72 ساعت قبل از نمونه دادن از مصرف هر قرصی خودداری کنید.
  • برای دادن نمونه مدفوع احتیاج به ناشتا بودن نیست.
  • نمونه مدفوع قوام دار حدود ٥ گرم
  • در صورتیکه نمونه گیری را در منزل خود انجام دهید حداکثر باید تا 30 دقیقه به آزمایشگاه تحویل دهید.
  • بعد اتمام کار درب ظرف را محکم ببندید و در جای مخصوص نمونه ها قرار بدهید.
  • در صورت درخواست سه نوبت آزمایش مدفوع هر نوبت در یک روز یا یک روز در میان انجام شود.

ویژگی های ظرف نمونه گیری مدفوع (استول باتل)

  • مورد استفاده در آزمایشگاه های تشخیص طبی جهت نگهداری و حمل نمونه مدفوع
  • تولید شده از جنس پلی اتیلن (PE)
  • قابل ارائه در رنگ های مختلف
  • دارای درب بدون نشتی

اطلاعات محصول

برند

ROHA

گارانتی

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

جنس

جنس پلی اتیلن

تعداد

1000 عدد در هر کارتن

نقد و بررسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ظرف نمونه گیری مدفوع (استول باتل)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *