وبلاگ

دره خزینه لرستان زیبا و حیرت انگیز

دره خزینه لرستان

دره خزینه لرستان، یکی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین دره‌های استان لرستان است که در اواسط جاده پل دختر به سمت اندیمشک، در نزدیکی روستایی با همین نام، جای گرفته است.

دره خزینه لرستان

این دره از نتایج فرسایش در طول سال‌ها به وجود آمده و به یکی از جاذبه‌های دیدنی این منطقه تبدیل شده است. از زمانی که این دره شکل گرفته است، طبیعت و چشم‌اندازهای فراوانی را ارائه می‌دهد که باعث شده تا بازدیدکنندگان به شگفتی‌های زیبای این منطقه فرا بگیرند.

دره خزینه لرستان

پل دختر به دلیل آب و هوای خنک و جاذبه‌های گردشگری طبیعی خود معروف است

پل دختر، یکی از شهرهای زیبا و تاریخی استان لرستان در کشور ایران است. این شهر در فاصله‌ای نسبتاً کم از شهر خرم‌آباد، مرکز استان لرستان، واقع شده است.

این شهر از لحاظ تاریخی نیز دارای جاذبه‌های متنوعی می‌باشد. در آنجا می‌توان به آثار باستانی، قلعه‌ها، و معماری سنتی اشاره کرد. پل دختر با داشتن مناظر طبیعی زیبا، روستاهای سنتی و جاذبه‌های گردشگری چشمگیری، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند.

دره خزینه لرستان

 

این منطقه با داشتن تالابها، کوهستانها و آبشارها نیز از لحاظ طبیعی بسیار دیدنی است. همچنین، حضور اقوام لر در این منطقه و ارائه فرهنگ و سنت‌های خاص خود نیز از دیگر جلب‌کننده‌های گردشگران به این شهر می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی مطالب

محصولات ویژه

مطالب اخیر

سبد خرید

خرید اول با شما، ارسال رایگان با ما

درخواست های محبوب:
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من