وبلاگ

آیا کاهش وزن تا 5 کیلوگرم با قهوه بدون شکر ممکن است؟

قهوه بدون شکر / افزایش مصرف کافئین با تغییرات وزن مرتبط است، اما افزودن یک قاشق چایخوری شکر به قهوه این مزیت را ایجاد می‌کند. محققان معتقدند که قهوه می‌تواند با تحریک کالری سوزی یا کاهش اشتها به کاهش وزن کمک کند. در واقعیت، قهوه بدون شکر می‌تواند به کاهش وزن افراد کمک کند زیرا آنها کالری کمتری مصرف می‌کنند. در این مطالعه، از همه شرکت‌کنندگان خواسته شد تا پرسشنامه‌هایی در مورد مصرف غذا و نوشیدنی‌های خود در طول سال گذشته و همچنین در چهار سال آینده پر کنند.

داده‌ها در مورد میزان مصرف قهوه، چه با کافئین و چه بدون کافئین، و همچنین افزودن شکر به قهوه جمع‌آوری شد. محققان سپس این داده‌ها را تجزیه و تحلیل کردند تا رابطه‌ای بین مصرف قهوه و وزن افراد در طول مدت مطالعه را مشخص کنند.

نتایج نشان دادند که مصرف یک فنجان قهوه بدون شکر با کاهش وزن حدود ۰.۱۲ کیلوگرم مرتبط است. از سوی دیگر، هنگامی که افراد مصرف روزانه قند خود را با افزودن یک قاشق چایخوری به هر غذا یا نوشیدنی افزایش دادند، ۰.۰۹ کیلوگرم (۰.۲۰ پوند) اضافه وزن داشتند.

قهوه بدون شکر

کاهش وزن با قهوه بدون شکر

قهوه بدون شکر با خامه

افزودن خامه به قهوه هیچ تأثیری بر وزن نداشت. همچنین، کافئین نیز بر وزن تأثیر دارد. هنگامی که مصرف کافئین موجود در یک فنجان قهوه به ۱۰۰ میلی‌گرم افزایش یافت، افزایش وزن ۰.۰۸ کیلوگرم کاهش یافت.

بر اساس یافته‌ها، دانشمندان به این نتیجه رسیدند که افزایش مصرف قهوه به کاهش وزن افراد کمک می‌کند، اما افزودن یک قاشق چایخوری شکر این اثر را از بین می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی مطالب

محصولات ویژه

مطالب اخیر

سبد خرید

خرید اول با شما، ارسال رایگان با ما

درخواست های محبوب:
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من