تبلیغ کیم کارداشیان باعث رونق MRI تمام بدن شرکت Prenuvo شده

فناوری اسکن MRI جدید تشخیص سرطان 

به گزارش جدید شبکه CNBC، بیماران با نگرانی و علاقه زیادی به ۹ کلینیک Prenuvo در ایالات متحده و کانادا مراجعه کرده‌اند. شرکت Prenuvo که در سیلیکون ولی تأسیس شده و از ۵ سال پیش فعالیت دارد، در نظر دارد تا سال ۲۰۲۴، ۱۱ کلینیک دیگر، ازجمله در لندن و سیدنی، راه‌اندازی کند.

بسیاری از افراد با پرداخت ۲۵۰۰ دلار برای اسکن MRI تمام بدن به شرکت Prenuvo مراجعه می‌کنند که این شرکت ادعا می‌کند قادر است بیش از ۵۰۰ نوع بیماری، از جمله سرطان، را تشخیص دهد. اسکن‌های Prenuvo حدود یک ساعت به طول می‌انجامند و توسط یکی از رادیولوژیست‌های این شرکت بررسی می‌شوند.

فناوری اسکن MRI جدید تشخیص سرطان

اندرو لیسی، مدیرعامل Prenuvo، توضیح داده که هدف این شرکت این است که به مشتریان کمک کند تا درک کاملتری از وضعیت درون بدن خود پیدا کنند. او اظهار کرده است که فناوری اسکن MRI این شرکت قادر است بیش از ۵۰۰ نوع بیماری و وضعیت پزشکی مختلف را شناسایی کند، از جمله سرطان، مولتیپل اسکلروز، و آنوریسم مغزی. باید توجه داشت که در حال حاضر هزینه این اسکن‌ها توسط شرکت‌های بیمه پشتیبانی نمی‌شود و بیماران مجبور به پرداخت هزینه‌های زیادی هستند.

هزاران نفر در صف اسکن گرانقیمتی که کیم کارداشیان تبلیغ می‌کند!/ عکس

ماشین نجات جان

“سیندی کرافورد”، بازیگر، “اریک اشمیت”، رئیس سابق گوگل، “ان وویچیکی”، یکی از بنیانگذاران ۲۳andMe، و “تونی فادل”، بنیانگذار Nest Labs، جزء سرمایه‌گذاران شرکت Prenuvo هستند که در اواخر سال گذشته ۷۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری جدید دریافت کرده است. همچنین “کیم کارداشیان” در اینستاگرام Prenuvo را به‌عنوان “ماشین نجات جان” انسان‌ها توصیف کرده و پست او بیش از ۳.۴ میلیون لایک دریافت کرده است.

دکتر “جولیان سانتاروسا” یکی از افرادی است که از این اسکن MRI شرکت Prenuvo بهره‌مند شده و سرطان او با استفاده از فناوری این شرکت به زودی تشخیص داده شد، به گونه‌ای که نیاز به درمان‌های شیمی درمانی یا پرتو درمانی نداشت. مهم‌تر از این هم است که در لحظه تشخیص، سرطان او به اندازه کافی رشد نکرده بود تا به زندگی او تهدید کند.

ماشین نجات جان

دستگاه‌های MRI سفارشی Prenuvo، که در سال ۲۰۱۸ مجوز سازمان غذا و داروی ایالات متحده را دریافت کرده‌اند، قادرند کل بدن انسان را در حدود یک ساعت اسکن کنند. پس از اتمام اسکن، تصاویر توسط یکی از ۳۰ رادیولوژیست مجاز شرکت بررسی می‌شوند و افراد معمولاً نتایج آن را ظرف پنج تا ۱۰ روز کاری دریافت می‌کنند.

[منبع خبرآنلاین]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی مطالب

محصولات ویژه

مطالب اخیر

سبد خرید

خرید اول با شما، ارسال رایگان با ما

درخواست های محبوب:
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من